marți, 14 iulie 2009

Hai să vă spun

... despre ei doi. Despre cum nu mai am habar cum ne-am împrietenit. Despre primele discuţii, despre prima dată când mi-am turnat sufletul în faţa ei şi prima dată când l-am luat de mână pe el. Despre votka proastă din Cişmigiu, din clasa a 10a, despre serile de film şi popcorn la el, despre cum 4 dăţi din 5 ardeam juma' de pungă. Despre concertul E.M.I.L. din Tineretului, despre ziua ei din Underworld, acum dispărut.
Despre infinitele ei pasiuni pentru câte un neterminat cu laţe şi obiceiuri proaste, despre fata cu un an mai mică pe care a sărutat-o el, despre cum încă îi amintim de asta. Despre lunile în care ea îmi spunea "zâmbet tâmp" şi el nu mă mai chema pe-afară. Despre excursii, despre plictiseala cumplită şi prietenul nostru canadian de la Rânca, despre el scoţând limba în Piaţa Mare din Sibiu, despre ea şi superstarul clasei fiind ameţito-xenofobi în Braşov. Despre prima mare cu ei, cu un an prea târziu, cu bolţ pe plajă şi îngheţat în Vamă.
Despre cum încă dor plecările lor, despre cât de ciudat e să nu-i văd cu lunile. Despre planurile de a merge unii după alţii în ţările adoptive, despre facturile de telefon care depăşesc orice limită a bunului-simţ. Despre cum suntem disperaţi după vacanţe. Despre colegii noi ai fiecăruia, pe care cumva tot reuşim să-i cunoaştem.
Hai să vă spun despre noi trei. Hai să vă spun despre prietenie adevărată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu