joi, 10 septembrie 2009

Blogherii ie oameni faini

A fost ieri prima tură de Recitiri. Am ascultat, am citit şi mi-a plăcut maxim, de la stângăcia, calmul şi emoţia autentică a Sorin Tudor-ului coordonator la stăpânirea pe sine şi talentul de vorbitor în public al lui Adrian Ciubotaru, de la zâmbetele Ancăi şi Elenei la critica deşteaptă a lui Gabi Macovei. Şi de la vin până la absint, desigur.
Aţi văzut ce-am făcut în primul paragraf? Am pus link-uri. Am trimis oamenii să citească blogurile persoanelor cu care am schimbat (măcar câteva) cuvinte aseară. Plus că am pus un titlu încurajator în acest sens. Dar hai să vă spun o chestie despre titlu. E o tâmpenie cât casa, nu doar prin aberaţiile gramaticale şi fonetice. Bineînţeles că bloggerii sunt oameni faini. Sau, mai precis, dacă sunt faini înainte să devină bloggeri, au foarte puţine şanse să se tâmpească în faţa tastaturii. Şi e interesant tare să cunoşti oameni din două direcţii, din articole şi faţă-doi-faţă. Eu abia prind gustul sportului ăstuia şi deja îmi place mult. D'asta mă duc luni la Offline 2.0.
Iar articolul de faţă a fost ceva între promovare de proiecte şi promovare de oameni şi promovare de sine. Pauza publicitară să trăiască.

Edit: Atunci a citit şi Ileana, care între timp şi-a făcut blog. Iar textul ei a fost, cred, cel mai frumos din seara aceea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu