marți, 24 februarie 2009

Egocentrism: Leapşa

De la Maria. Ah, prima mea leapşă. Mă simt teribil de trendy. Regula evidentă este să completezi fraza începută cu caps lock.
  • SUNT încă adolescentă. Dar nu mai e mult. Cel puţin oficial.
  • AŞ VREA să fiu mai optimistă. Şi să nu mă doară picioarele.
  • PĂSTREZ mai ales bilete, dar şi câteva flori şi postere. A, şi chitanţe şi garanţii, din raţiuni practice.
  • MI-AŞ FI DORIT să fi făcut ceva cursuri de artă când eram mică. Sunt absolut incapabilă să desenez altceva decât stick-figures.
  • NU ÎMI PLAC unii oameni. Dar încerc să zâmbesc, să trec şi să mă bucur de oamenii care îmi plac.
  • MĂ TEM de eşec. Sau mai curând de a nu mă putea ridica dacă mă împiedic. (Metaforic vorbind.)
  • AUD ce cântă Natasha, iPod-iţa mea. Momentan, "Scarborough Fair" de la Sarah Brightman. Ah, tocmai s-a schimbat. "Revival" de la Soulsavers, care e superbă.
  • ÎMI PARE RĂU că îmi chinui apropiaţii cu depresii absurde.
  • NU SUNT o idealistă prostuţă. Dar cred în altruism şi în scenarii win-win.
  • DANSEZ prin cluburi. Am două picioare stângi şi perpetuu în ghips când e vorba de dansat chestii mai sofisticate.
  • CÂNT la pian, destul de prost, şi la concerte.
  • NICIODATĂ să nu spui niciodată. Habar n-am.
  • RAR îmi cumpăr singură lucruri, pentru că mă decid greu. Mi-e mai uşor să cumpăr cadouri.
  • PLÂNG cu pasiune şi inexplicabil. Ţine de mood-swings.
  • NU SUNT ÎNTOTDEAUNA atentă la cursuri. Ceea ce e o tâmpenie, pentru că dacă tot mi-am deplasat persoana până la facultate, aş putea să profit.
  • NU ÎMI PLACE DE MINE de prea multe ori. Dar lucrez la asta.
  • SUNT CONFUZĂ când interlocutorul sare între idei şi eu pierd conexiunea.
  • AR TREBUI să mă apuc de prezentarea la marketing pentru mâine.
Mai departe lui Cosmin, Tudor şi Flaviei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu